مجلة منتدى شعراء أحرفهم باقية الالكترونيه
الاثنين، 9 مايو 2016
تخيل !! ** بقلم الشاعر // ياسبن عبد الوهاب السيد
تخيل !!
****
وإنت فوق ضهر الفرس
تخيل إنك عنترة
وعبلة محتاجة الونس
وسع بسيفك سكتك
اسبق الأحزان ساعات
ياعبلة جالك عنترة
مين اللي قالك إنه مات ؟!
إلبسي توب الفرح
واخلعي توب الحداد
ياسين عبد الوهاب
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق
رسالة أحدث
رسالة أقدم
الصفحة الرئيسية
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق