مجلة منتدى شعراء أحرفهم باقية الالكترونيه
الاثنين، 18 أبريل 2016
ما أقدرش٠ /// بقلم الشاعر /// عبدالستار جلال
ما أقدرش٠
ما أقدرش ع الجمال دا
ما أقدرش ع الحلاوه
قلبي من يوم ما حبك
إتعلم الشقاوه
ولا فيش في قلبي زيك
في الحب وفي الغلاوه
لا أنا ع الحب قادر
ولا قادر ع الفراق
لو غيبتي عني لحظه
بيزيد بي الإشتياق
وبنظره من عينيك
بلاقي القلب راق٠
ما أقدرش يوم أنام
وإنتي مسهراني
صورتك قدام عينيا
شاغله قلبي وكياني
رسمت معاك كل الأحلام
وحققت معاك الأماني٠
بقلمي ٠عبدالستار جلال
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق
رسالة أحدث
رسالة أقدم
الصفحة الرئيسية
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق