موال الصبر .. /// بقلم الشاعر /// ماهر البساطي
- موال الصبر ..
- """"""""""""
- قالوا الصبر دا انتهي
- ومين اللي قال كده..
- دا كل من صبر علي بلاواه
- هو اللي فاز بقي..
- وكل من اشتكي..وقال ياناس
- مين في اديه حل المشكله
- اهو دا اللي غرق وسط الناس
- علشان فكر بالشكل ده
- بيقولوا ايه الحل وربنا موجود
- دا لو رفع كف الضراعه وقال ياودود
- كان الفرج رضا.. من عند ربنا
- دا مين اللي قال.....انو الصبر انتهي..
- بقلمي ماهر البساطي..
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق