لاجل لابقاش انا الغلطان // بقلم الشاعر / / #بهاء_اللبودى
- لاجل لابقاش انا الغلطان
- راح اعمل "كنّى مسمعتش"
- واطول بااالى حبه كمان
- افُوُوتْ. "دى الشينه عن مشمش"
- عن الننوس يجوز سكران
- ليوعى لنفسه بالمجلس
- ولا يهمس بطرف لسان
- يعود للرشد ما يطبشش
- ..
- #بهاء_اللبودى
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق