أنا ناقص جرح @@ بقلم الشاعر @@ محمد بدر
أنا ناقص جرح
يا قلبى يكون
جمب جراحك
أنا ناقص حزن
ياقلبى يشيل من أفراحككان ناقص عمرى
فى حبه يهون
ناقص امشى
اكلم نفسى
و يقولوالناس فى هواه مجنون
أنا ناقص حزن
ودمع عيون
انا مش ناقص
كفيانا ياقلبى ظنون
يبعد ويخون
أبو احلا عيون
لسه بتسألنى
فين افراحك
وده كان ناقص
أنا ناقص جرح
ياقلبى تشيل
ليه بتظلم نفسك
وانت عليل
حب يسهرنى
وطول الليل
وبشوف الويل
وده كان ناقص
أهدى يا قلبى
شويه ارتاح
فضلت احبه
والعمر اهو راح
ليه نحط جراح
هناجمب جراح
أنا مش كان ناقص
محمد بدر
شكرآ
ردحذف