الجمعة، 4 مارس 2016

جاى تانى ليه **** بقلم الشاعر *****الاستاذ محمود وافى

جاى تانى ليه جاي تبكى بعد سنينجاى تفكرنى بالجراحولا عمرى الا راح جاى تنسينى الجراحولا تداوى هجر الليالىولا تعرف قيمتك ياغالىجاى تشوف دمعى الحالىجاي تانى ليه جاى تمسح دمعه تانيه ولا تعرف معنى الاسيهولا تعرف مين الضحيهانت فاكر وعدك ليه لما كان الشجر شاهد عليهلما سطرت وعدك عليهحلم الليالي لقلبي فيهوبختم الشافيف عليهوقلبى وقلبك يغالى فيه وقلبى كان اجمل هديهوكروان الشرق ساعة العصريهبيعزف اجمل تحيهلحن الفؤاد لحد المغربيهجاى تانى ليهخلاص يا حبيبي معدش فيه طال الطريق من غير ليه جات الاسيه بنفس تانيه والروح ياحبيبى بقت شايله حمل كبيييييير اسمه الاسيه الاستاذ محمود وافى الاسكندريهبسيون غربية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق