الجمعة، 4 مارس 2016

آآآآآآآآآآآآآآآآه يا ليل ....دندة مرت على الخاطر *****بقلم***** الأديب رسمي خير

آآآآآآآآآآآآآآآآه يا ليل ....دندة مرت على الخاطر ====================ده العين جفاها النوم سهران على طيفك والقلب كله جراح ما في حدا غيرك حبي معاك ليله طويل سهره وغنوه والقلب يميل أبص في عيونك أقول انت الجميل أشوف بسمتك ده مستحيل لحني اليك برقتك صار عودي لحنه جميل وأقول افرحي يا عين بحبيبي ضي العينسهران معايه يا ليل ويا النجوم يا ليل يا عين لا تنامي قرب الحبيب تاني ده العمر يجري مش ح يرجع تاني وأرجع وأقول تعال خليك هنا جنبي روحي تناديلك ...ع الشط تغنيلك يا ليل آآآآآآآآآآآآآآه يا ليل ======================بقلمي الأديب رسمي خير

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق