مجلة منتدى شعراء أحرفهم باقية الالكترونيه
الجمعة، 4 مارس 2016
محدش قد الفراق **** بقلم #عمرو_ماهر
محدش قد الفراق ولا حد يستحمل عذابه
بس الكرامه دي اغلي شئ راح يبقي لينا
وان الفراق مش احنا اللي ندق بابه
لأ هو اللي ف حبنا دايمآ يجينا
#
عمرو_ماهر
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق
رسالة أحدث
رسالة أقدم
الصفحة الرئيسية
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق