الجمعة، 4 مارس 2016

محدش قد الفراق **** بقلم ‫#‏عمرو_ماهر‬

محدش قد الفراق ولا حد يستحمل عذابه بس الكرامه دي اغلي شئ راح يبقي لينا وان الفراق مش احنا اللي ندق بابه لأ هو اللي ف حبنا دايمآ يجينا‫#‏عمرو_ماهر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق