الجمعة، 4 مارس 2016

دق الهوي ***بقلم الشاعر *****حسن الاقصري

دق الهوي ...علي قلب مهجور من سنينرديت انت....بصوت غريق تايه حزينرديت بصوت..جرحو البكا دبحو الانينمين الي فاكر..قلب عاش مجروح حزينمين الي فاكر....قلب نشفت دمعتوامين الي فاكر.....قلب دبلت فرحتواماتت سنينوا ودنيتواماتت مشاعروا جوا منهتاهت طريقوا وسكتوانسيوه حبايبوا وصحبتهليه يا هوي...راجع تجددلي الجروحليه بعد ...منسيت البكا وبطلت نوحرد الهوي..جالك حبيب ينور الدنيا عليكحبيب يحس بدمعتك وضحكتو تهون عليكيملا حياتك ...فرح دايمآ ويواسيك...تمسح دموعك لمستوا ويحس بيك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق