من_ست_شهور @@ بقلم الشاعر @@ بهاء اللبودى
- #من_ست_شهور
- يا نهار دبابيس "سَكّه الترابيس"
- بتلف هاويس داير مايدور
- من امتى الشوق فعينيك مزنوق
- ولقلبك طوق .. "من ست شهور"
- ...
- يا نهار محاسيب "زحمه الانابيب"
- بتروح و تجيب بالمره فطور
- ساكن انت هناك "جنب الشباك"
- انا هستناك .. واقف ب الدور
- #بهاء_اللبودى
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق