الأربعاء، 22 فبراير 2017

من كلماتى ( رساله ) بقلم الشاعرة @@ حنان شوقى اللواء

  • من كلماتى ( رساله )
  •  حبيبى... يا مقر عشقى ...وانين فؤادى... كيف بالله عليك اتذوق طعم النوم...وانا افكر فيك ليل نهار... ادعو قلبك ان يسمعنى... ويسمعنى نبضاته.... هل انستك الليالى نغم اجمل غنوه.. هل نسيتنى ومحوت ذكرى.. ايامنا الحلوه... فانا يا حبيب عمرى لا.... لم انساك عمرى.... انت دائما فى فكرى .... وصوتك فى اذنى .... فى كل مساء اسأل نفس نفس السؤال... هل ماذلت على ذكرى حبى باقى... ام محت الايام من قلبك... الحب والعطف والحنان.... حبيبى انا فى انتظار الرد واخيرا" لك منى السلام

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق